Home sweet home - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Arlette Horst - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Arlette Horst - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Door: arletje89

Blijf op de hoogte en volg Arlette

19 Maart 2012 | Nederland, Huizen

Een kort versjagje, want er is niet zoveel gebeurd.

In de 2 dagen die ik in Parijs was met Jacqueline heb ik 4 paar schoenen gekocht (Eenmaal thuis aangekomen kwam ik er bij het uitpakken van al mijn teruggestuurde dozen achter dat ik 11 paar schoenen heb gekocht in die 4 en een halve maand dat ik weg was). Ook hebben we gezellig bijgekletst, nog meer geshopt, en een paar culturele dingetjes gedaan (het is immers Parijs).

Ondertussen ben ik na een vrij lange busreis (ben ik ondertussen wel gewend) terug in Nederland. De bus kwam aan in Utrecht, waar mijn moeder en Sjef me kwamen ophalen, en onderweg naar huis zijn we langs Rianne gegaan. Vannacht voor het eerst sinds tijden weer lekker in mijn eigen bedje geslapen.

Zoals ik al zei, dus een kort berichtje. Ik heb het de afgelopen maanden ontzettend naar mijn zin gehad, heb prachtige dingen gezien, en alvast vele plannen gemaakt voor de volgende reizen. Ik wil jullie bedanken voor jullie steunbetuigingen waar nodig, en gewoon het feit dat jullie mijn verhalen hebben gelezen. Elke reactie deed mij weer even denken aan alle fijne mensen die thuis op mij zaten te wachten, en die het leuk vonden om mijn verhalen te lezen. Zo'n link met het thuisfront is erg fijn als je aan de andere kant van de wereld zit. Dus nogmaals: bedankt!

ik hou jullie op de hoogte voor de volgende reizen;) En mocht er iemand zin hebben om nog wat verhalen live te horen, nu ik weer in het land ben, kunnen we weer afspreken:) Stuur maar een mailtje (ik kan zelf even niemand bellen, mijn telefoon is kapot, en ben al mijn nummers kwijt).

Nogmaals bedankt, en hopelijk tot snel! Dikke kus

Arletje

  • 19 Maart 2012 - 16:16

    Sjef.:

    Ik denk dat je de mensen die gereageerd hebben op je blog niet hoeft te bedanken hoor.
    Het geeft aan dat deze personen om je geven en je verhalen en belefenissen met heel veel plezier hebben gelezen en gevolgd hebben en het gewoon fijn voor je vonden dat je het zo naar je zin hebt gehad.
    Nu ben je lekker weer thuis en moet je het heden weer invulling geven.
    Een baan zoeken, even tijdelijk wat uitrusten van je vele indrukken en het "normale" leven weer oppakken.
    We zijn blij dat je gezond , voldaan en met veel buitenlandse kennis terug bent en dat alles goed met je gaat.
    Meid heel veel succes verder en het gaat je allemaal lukken daar ben ik van overtuigd.
    Groetjes en een stevige knuffel.

  • 19 Maart 2012 - 19:15

    Janneke (Maas):

    Hey Arlette!

    Super fijn voor je dat je weer thuis bent! En leuk dat je het gezellig hebt gehad in Parijs, is ook belangrijk natuurlijk!
    Nu is het aan mij om jou te gaan vermaken met mijn verhalen, dus ik doe m'n best!
    Geniet ervan om weer thuis te zijn!
    xxx

  • 25 April 2012 - 12:39

    Anneke:

    hoi Arlette
    bedankt voor je mooie verhalen,wat heb je veel gezien en meegemaakt,ik heb er erg van genoten en ook van die mooie fotos,wij zijn net terug uit nieuw-zeeland we hebben er een maand gereisd door dat prachtige land,misschien iets voor jou voor je volgende reis echt super mooi land,Esmay is ook weer thuis na 9 maanden stage en gaat nu werken,nogmaals bedankt voor je verslagen.
    groetjes Anneke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Huizen

Arlette

Actief sinds 09 Nov. 2011
Verslag gelezen: 2818
Totaal aantal bezoekers 20760

Voorgaande reizen:

09 November 2011 - 18 Maart 2012

Zuid-Oost Azië na mijn afstuderen

Landen bezocht: